MUĞLA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2022 EKPSS KURA ATAMALARI DUYURUSU

Engelli personel (2022 EKPSS/KURA) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 25/03/2022 tarihi mesai bitimine kadar Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne başvuru yapmaları gerekmektedir.

 İstenilen Belgeler:

 1-Kimlik Aslı ve Fotokopisi. (2 Adet)

 2-2022 EKPSS/Kura ÖSYMYerleştirme Sonuç Belgesi.

 3-Öğrenim Belgesi Aslı veya Onaylı Örneği.

 4-30.03.2013 tarihli ve 28603 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe giren "Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik" hükümlerine uygun olarak alınan Engelli Sağlık Kurulu Raporunun Aslı veya Onaylı Örneği.

 5-Vesikalık Fotoğraf. (3 Adet)

 6-Askerlik Durum Belgesi (Erkek Adaylar İçin)

 7-Adli Sicil Kaydı.

 8-Devlet memuru olarak görev yapan ya da daha önce görev yapmış olanlar, Hizmet Belgesinin Aslı veya Onaylı Örneği.

9-Herhangi bir sosyal güvenlik kurumundan emeklilik veya yaşlılık aylığı almadığını gösterir belge (Malulen emekli ve vazife malulü hariç)

 10-Mal Bildirim Formu için TIKLAYINIZ

 11-Atama Başvuru Formu için TIKLAYINIZ

***************************************************************************************************************************

 

Engelli personel (2022 EKPSS/KURA) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve BAŞKA İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen dilekçe örneğini Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)'ne elden ya da (atama48@meb.gov.tr)  e-posta adresine 14/03/2022 tarihine kadar Müdürlüğümüzde olacak şekilde gönderilmesi gerekmektedir.

 

 Dilekçe örneği için TIKLAYINIZ

 

Emirbeyazıt Mahallesi Dr. Baki Ünlü Caddesi Blok No 12 İç Kapı No 1 MENTEŞE / MUĞLA - 0 252 280 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.