MUĞLA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2019 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK ATAMA BAŞVURULARINDA İSTENİLEN BELGELER

2019 YILI SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK ATAMA BAŞVURULARINDA İSTENİLEN BELGELER

İlimiz eğitim kurumlarına atanan sözleşmeli öğretmenler aşağıda belirtilen belgeleri ile birlikte 29 Ağustos 2019 tarihine kadar eksiksiz olarak Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim edeceklerdir. 

 

Belgelerini teslim eden öğretmenlerimiz hakkında yapılacak arşiv araştırması ve güvenlik soruşturması sonuçlandıktan sonra 7201 sayılı tebligat kanununa göre tebligat yapılarak göreve başlatılacaklardır.

 

Başvuruda İstenecek Belgeler:

1-Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 Adet) (Aşağıdaki linkten temin edebilirsiniz)

2-Kimlik Fotokopisi (2 Adet) 

4-Sağlık Kurulu Raporu ( Tam Teşekküllü devlet veya özel hastane raporu kabul edilir.)

5-Elektronik Başvuru Formu

6-Mal Bildirim Formu (Aşağıdaki linkten temin edebilirsiniz)

7-Son 6 ay içinde çekilmiş 6 adet fotoğraf

9-Diploma Fotokopisi veya Geçici Mezuniyet Belgesi ile varsa Formasyon Belgesi Fotokopisi (Asıllarının Müdürlüğümüze gelirken yanında bulundurmaları gerekmektedir.)

 

Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu İçin Tıklayınız (Sadece Bilgisayar ortamında doldurulacaktır-Evrak teslimi esnasında bilgisayar ortamında (Flash Bellek-E-mail) yanıda bulundurulmasında fayda vardır.)

Mal Bildirimi Formu İçin Tıklayınız ( Bilgisayar ortamında doldurulması zorunlu değildir. )

                                                                                                                                                                    Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü

Emirbeyazıt Mahallesi Dr. Baki Ünlü Caddesi Blok No 12 İç Kapı No 1 MENTEŞE / MUĞLA - 0 252 280 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.