MUĞLA İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Çevirimiçi Oyun ve Öğrenme Marathonu: GAMEATHON

Oyun ve Öğrenme Maratonu: Gameathon Başlıyor. Formu doldurarak başvuru yapan öğretmenlerimiz arasından seçilecek 150 öğretmenimize 15 Nisan günü çevrimiçi olarak oyun ve öğrenme eğitimleri verilecek.
Çevirimiçi Oyun ve Öğrenme Marathonu: GAMEATHON

Çevrimiçi Oyun ve Öğrenme Maratonu: Gameathon

Merhaba,

Güncel durum nedeniyle ertelediğimiz Oyun ve Öğrenme Maratonu etkinliğinin öğretmenler kısmını çevrimiçi olarak gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Peki Oyun ve Öğrenme Maratonu: Gameathon nedir? Gameathon, Muğla İl Müdürlüğü, Muğla Büyükşehir Belediyesi ile planladığımız 3 gün sürecek bir etkinlikti. Etkinlik boyunca öğrenciler, öğretmenler ve eğitim alanında çalışanlar için tasarlanmış pek çok oyun aktivitesi ve yenilikçi eğitimi kapsamaktaydı. Maraton sonucunda, öğretmenlerin derslerinde kullanabilecekleri oyunlardan oluşan bir oyun kütüphanesi ve öğretmenlerin sürekli bilgi alabilecekleri bir platform kurulması amaçlanıyordu. Ancak COVID-19 nedeniyle süreç ertelendi.

Muğla'da çalışan öğretmenler için aşağıdaki eğitimleri kapsayan bir eğitim programı oluşturduk;

Öğrenme Tasarımları:
Teknobaz Eğitimi: Öğretmenlerin derslerinde kullanabilecekleri teknolojik araçların öğretildiği eğitimdir. Eğitimde "Hangi dersi hangi teknolojik araçla uygularım?", "Hangi araçlar şu süreçte yakın olmamızı sağlar?" gibi soruların cevabını alacaksınız.

Gamfed:
Oyunlaştırma Eğitimi: Oyunlaştırma, kişinin kazanım veya becerilerini pekiştirmesi ve alışkanlık haline getirmesi için oluşturulmaktadır. "Öğretmenler bu aracı nasıl kullanabilir?" sorusunu merak ediyorsanız bu eğitime katılabilirsiniz.

Tospaa
Kodlama Eğitiminde Araçlar ve Yaklaşımlar: Öğretmenlerin öğrencileriyle uygulamalar yaparak öğretecekleri kodlama araçları ve yaklaşımlarını öğretmek amacıyla tasarlanmış eğitimdir. "Kodlama nedir?", "Uzaktan nasıl öğretiriz?" gibi soruların cevaplarını bu eğitimde bulacaksınız.

Oyun Hareketi Derneği:
Okullarda Oyun Kültürü: Öğrencinin gelişimini ve çalışmaya motive edecek oyunu da içerisine dahil eden bir eğitimdir. Eğitimde "Eğitim süresince oyun nasıl kullanılır?", "Oyun için gerekli olan nedir?" gibi pek çok sorunun cevabını alacaksınız.

Storytelling Academy:
Hikayeleştirme Eğitimi: Öğretmenlerin derslerinde hikayeleri kullanarak bilgileri daha akılda kalıcı hale getirmeleri için tasarlanan eğitimdir. "Hikayeleştirme nedir?", "Nasıl kullanılır?"ı öğrenmek istiyorsanız bu eğitim tam size göre.

Mektepp:
Girişimcilik Becerilerini Sınıfa Taşımak: Bu deneyim paylaşımında Türkiye ve dünyada girişimciliğin giderek artan sosyal ve ekonomik değerinden bahsedilecek. Sonrasında literatürdeki girişimcilik tanımlarından yola çıkarak girişimciliğin ne olduğuna dair bireysel tanımlamalar yapılacak. Son olarak girişimcilik becerilerine değinilecek ve öğrencilerde bu becerileri geliştirmek için neler yapılabileceğine dair öneri/ deneyim paylaşımı yapılacak.

Eğitimlerin her biri programda görüldüğü gibi iki kere tekrarlanacaktır. Sizden istediğimiz yukarıda okuduğunuz ve seçtiğiniz eğitimleri aşağıdaki formda saatine dikkat ederek seçmeniz. Başvuru İçin Forma Giriş Yapınız: https://forms.gle/13wooyNrEVnZCvTj7  

Her öğretmen, en fazla 4 eğitim seçebilir ancak her öğretmen en fazla 2 eğitime katılabilir. Diğer 2 eğitim seçtiği ilk 2 eğitimin dolması durumunda yerleştirileceği eğitimlerdir. OYUN VE ÖĞRENME

 

MARATONU: GAMEATHON'UN ONLİNE EĞİTİM İÇERİKLERİ 

 

Tospaa: Kodlama Eğitiminde Araçlar ve Yaklaşımlar: Öğretmenlerin öğrencileriyle uygulamalar yaparak öğretecekleri kodlama araçları ve yaklaşımlarını öğretmek amacıyla tasarlanmış eğitimdir. Kodlama nedir ? Uzaktan nasıl öğreteceğiz ? gibi soruların cevaplarını bu eğitimde bulacaksınız.  

Oyun Hareketi Derneği: Okullarda Oyun Kültürü: Öğrencinin gelişimini ve çalışmaya motive edecek oyunu da içerisine dahil eden bir eğitimdir. Eğitim süresince oyun nasıl kullanılır ? Oyun için gerekli olan nedir ? gibi pek çok sorunun cevabını alacağız.  

Storytelling Academy: Hikayeleştirme Eğitimi: Öğretmenlerin derslerinde hikayeleri kullanarak bilgileri daha akılda kalıcı hale getirmeleri için tasarlanan eğitimdir. Hikayeleştirme nedir ? Nasıl kullanılır öğrenmek istiyorsanız ? bu eğitim tam size göre.  

Mektep: Girişimcilik Becerilerini Sınıfa Taşımak: Bu deneyim paylaşımında Türkiye ve dünyada girişimciliğin giderek artan sosyal ve ekonomik değerinden bahsedilecek. Sonrasında literatürdeki girişimcilik tanımlarından yola çıkarak girişimciliğin ne olduğuna dair bireysel tanımlamalar yapılacak. Son olarak girişimcilik becerilerine değinilecek ve öğrencilerde bu becerileri geliştirmek için neler yapılabileceğine dair öneri/ deneyim paylaşımı yapılacak.  

Öğrenme Tasarımları: Teknobaz Eğitimi: Öğretmenlerin derslerinde kullanabilecekleri teknolojik araçların öğretildiği eğitimlerdir. Hangi dersi hangi teknolojik araçla uygularım ? Hangi araçlar şu süreçte yakın olmamızı sağlar ? gibi soruların cevabını alacaksınız.

 Gamfed: Oyunlaştırma Eğitimi: Oyunlaştırma, kişinin kazanım veya becerilerini pekiştirmesi ve alışkanlık haline getirmesi için oluşturulmaktadır. Öğretmenler bu aracı nasıl kullanabilir merak ediyorsanız bu eğitime katılabilirsiniz. 

 

OYUN VE ÖĞRENME MARATONU: GAMEATHON'UN ONLİNE EĞİTİM PROGRAMI

 

13:00-14:00

Tospaa: Kodlama Eğitiminde Araçlar ve Yaklaşımlar

Öğrenme Tasarımları: Teknobaz Eğitimi 

Storytelling Academy: Hikayeleştirme Eğitimi

1.Grup: 75 kişi

14:00-15:00

Gamfed: Oyunlaştırma Eğitimi

Oyun Hareketi Derneği: Okullarda Oyun Kültürü

Mektep: Girişimcilik Becerilerini Sınıfa Taşımak

 

15:00-16:00

Tospaa: Kodlama Eğitiminde Araçlar ve Yaklaşımlar

Öğrenme Tasarımları: Teknobaz Eğitimi 

Mektep: Girişimcilik Becerilerini Sınıfa Taşımak

2.Grup: 75 kişi 

16:00-17:00

Gamfed: Oyunlaştırma Eğitimi

Oyun Hareketi Derneği: Okullarda Oyun Kültürü

Storytelling Academy: Hikayeleştirme Eğitimi

 

 

Emirbeyazıt Mahallesi Dr. Baki Ünlü Caddesi Blok No 12 İç Kapı No 1 MENTEŞE / MUĞLA - 0 252 280 48 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.